کنفرانس خبری آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


می خواهم در رئال مادرید تاریخ ساز شوم ...


در اینجا مصاحبه وی با سایت یوفا را می خوانید:

    آیا از پیروزی فوق العاده مقابل بایرن به خود افتخار می کنید؟ "من به شدت احساس غرور می کنم. قرعه آسانی در مقابل قهرمان اروپا نبود، اما ما در هر دو مسابقه درخشان ظاهر شدیم. شاید در بازی رفت کمی با ترس بازی کردیم، اما در بازی برگشت شگفت انگیر عمل کردیم. ما خیلی خوب دفاع کردیم و مهاجمان ما هر زمان که صاحب توپ شدند، مشکلاتی برای آنها به وجود آوردند. تیم عملکرد فوق العاده ای به نمایش گذاشت."

    اتلتیکو در فینال منتظر شماست. بازیکنان شما به خوبی آنها را می شناسند. بازی را چطور می بینید؟ "این بازی نسبت به لیگ و جام حذفی بسیار متفاوت خواهد بود. این یک فینال کاملاً باز خواهد بود. هر دو تیم می خواهند کیفیت های خود را نشان دهند. فکر نمی کنم اتلتیکو برای خراب کردن بازی ما وارد میدان شود، و ما هم این کار را نخواهیم کرد. ما برای نشان دادن فوتبال خود تلاش خواهیم کرد، درست مثل اتلتلیکو که فصل شگفت انگیزی را سپری کرده اند. آنها همه را عقب رانده اند. هر دو تیم به خصوصیات هم آگاه اند، بنابراین بازی هیجان انگیزی خواهد بود."

    چگونه تیم را آماده فینال خواهید کرد؟ "از نقطه نظر تاکتیکی، این بازی متفاوت خواهد بود. اگر توپ را حفظ کنیم می توانیم بازی را هم کنترل کنیم. هدف ما این است که مؤثر و سریع عمل کنیم و این به ما اجازه می دهد تا از نقطه قوت خود، که مهاجمان مان است استفاده کنیم. ما به دنبال تعادلی هستیم که مانع از ضدحملات حریف شود. می خواهیم آن را کنترل کنیم. آنها بازیکنان بسیار خطرناکی در خط حمله دارند. فضای زیادی در بازی وجود نخواهد داشت، پس باید توپ را به سرعت به گردش در آوریم."

    نقاط قوت اتلتیکو چیست؟ "فکر می کنم مهمترین ویژگی آنها این است که سازماندهی خوبی دارند. آنها واقعاً به سختی با هم کار می کنند. آنها از دقایق نخست بازی تا آخرین لحظه می جنگند. آنها تیم واقعاً قدرتمندی هستند، و کیفیت زیادی دارند و از این ویژگی با سرعت در ضد حملات استفاده می کنند. آنها همچنین در موقیعت توپ های مرده نیز بسیار خطرناک هستند."

    فلورنتینو پرز که هنگام کسب نهمین قهرمانی اروپایی رئال مادرید در سال 2002 حاضر بود، گفته است که حالا این تیم باید دهمین قهرمانی را کسب کند. به عنوان مربی، بودن در موقعیت اینچنینی و داشتن شانس قهرمانی به چه معناست؟ "من خوش شانس هستم چرا که همه ما به شدت با انگیزه هستیم. احساس همه مان یکسان است؛ بازیکنان، باشگاه، هوادران و من. ما برای انجام این کار خیلی نزدیک شده ایم، اما می دانیم که آسان نخواهد بود، چرا که فینال های چمپیونزلیگ همیشه غیر قابل پیش بینی است. شما هر روز در فینال چمپیونزلیگ بازی نمی کنید و هر تیمی این شانس را به دست نمی آورد. از اینکه شانس فتح دسیما را داریم به خود افتخار می کنیم."

    آیا در حال حاضر می دانید که پیش از فینال چه چیزی به بازیکنانتان خواهید گفت تا تحریک شوند؟ "نه هنوز. در هر صورت، قبل از چنین دیداری لازم نیست که بیش از حد صحبت کنید، بازیکنان آماده و متمرکز هستند. مهمترین چیز این است که مطمئن شویم پیش از مسابقه تنش زیادی وجود نداشته باشد. شجاعت، شخصیت و هویتی که ما در فینال نشان خواهیم داد بسیار مهم است. در چنین بازی هایی ما باید کیفیت های خود را نشان دهیم."

    به نظر می رسد کریستیانو رونالدو در بهترین فرم خود قرار دارد. در مورد او چه چیزی می توانید به ما بگویید؟ آیا او در حال حاضر بهترین دوران خود را سپری می کند؟ "فکر می کنم او در بالاترین سطح خود قرار دارد. اما او سالهاست که این فرم را حفظ کرده است. این نشان می دهد که او چقدر حرفه ای است و چقدر نسبت به فوتبال خود حرفه ای برخورد می کند. او در چمپیونزلیگ برای ما نقشی حیاتی داشته و 16 گل به ثمر رسانده است. او در مسیر فینال بازیکنی کلیدی بوده است و هر کاری بتواند خواهد کرد تا برای کسب پیروزی به ما کمک کند."

    بعد از دو بار قهرمانی در چمپیونزلیگ به عنوان بازیکن و دو بار به عنوان مربی، این می تواند پنجمین عنوان قهرمانی شما باشد. کسب دهمین قهرمانی رئال مادرید برای شما چه معنایی دارد؟ "هرگونه رضایت شخصی، برای موفقیت این گروه خواهد بود. قهرمانی برای این باشگاه یک دستاورد بزرگ خواهد بود؛ تصور اینکه با کسب دسیما، در چنین باشگاه بزرگی تاریخ سازی خواهم کرد را دوست دارم. چمپیونزلیگ چیزهای زیادی به من داده است؛ این هفتمین فینالی است که من در آن حضور خواهم داشت و چهار بار در آن قهرمان شده ام. اینکه در زمان فتح دسیما هدایت رئال مادرید به عهده من باشد، انگیزه زیادی می دهد."

    برای هوادارانی که برای تماشای فینال به لیسبون خواهند رفت، چه پیامی دارید؟ "در ابتدای فصل گفته بودم که هدف ما رسیدن به فینال چمپیونزلیگ است، چون به این معنی خواهد بود که ما کارمان را به خوبی انجام داده ایم. ما کیک خوبی پخته ایم و همانطور که در ایتالیا می گویند، زمان آن رسیده است تا گیلاس ها را روی کیک قرار دهیم تا عالی شود. تنها مشکل این است که اتلتیکو هم کیک خوبی پخته است، و آنها هم می خواهند روی آن گیلاس بچینند! باید دید چه کسی موفق می شود. ما برای رسیدن به این نقطه، فصل خیلی خوبی در چمپیونزلیگ داشته ایم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:21 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1868
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1870
بازدید ماه : 53969
بازدید کل : 458715
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1